راهنمای خرید تبلت برای کودکان

در هنگام خرید تبلت مناسب برای کودکان باید به چند فاکتور توجه کنید. در ادامه چند راهنمای خرید تبلت برای کودکان را تقدیم شما می‌کنیم.

1- سن

امروزه با تنوع بالایی از تبلت‌ها روبرو هستید که بسته به سن کودک و امکاناتی که دستگاه دارد، می‌توانید بهترین محصول را انتخاب کنید. این تبلت­ها دارای خصوصیاتی مانند توانایی کنترل زیاد والدین است که والدین برنامه ها و وب سایت­هایی نامناسب را مسدود کنند.

2- ایجاد پروفایل­های متعدد

اگر قصد دارید تبلت را بین چند کودک به اشتراک بگذارید و به دنبال ایجاد یک پروفایل مخصوص برای هر یک از کودکان هستید، با راهنمای خرید تبلت می‌توانید، تبلتی را بخرید که این قابلیت را داشته باشد. از این طریق والدین می‌توانند پروفایل مناسب براساس سن کودکان برای آن‌ها ایجاد کنند.

راهنمای خرید تبلت

3- توجه عمر باتری و نگهداری شارژ

اگر قصد دارید تبلت مسافرتی بخرید، از اینکه باتری آن به اندازه کافی شارژ نگه می‌دارد و عمر زیادی دارد که بتواند کودکان را برای مدت طولانی سرگرم کند اطمینان حاصل کنید. در راهنمای خرید تبلت بررسی کنید که باطری تبلت توانایی 7 الی 9 ساعت شارژ را نگه داشته باشد.

تبلت­های زیادی علاوه بر آی پد در بازار وجود دارند. اگر شما به دنبال تعویض کامپیوتر شخصی خود با تبلتی هستید که همان خصوصیات و ویژگی­های کامپیوتر را داشته باشد تا بتوانید در آن فیلم ببینید و یا ایمیل‌های خود را چک کنید، با راهنمای خرید تبلت می توانید به سوالات پیش آمده در مورد راهنمای خرید تبلت پاسخ دهید.

براساس راهنمای خرید تبلت کدام نوع تبلت موجود در بازار خوب است؟

در نهایت بهترین تبلت آن است که نیازهای شما را برآورده کند و متناسب با بودجه شما باشد. برای فهمیدن این موضع شما باید از خود بپرسید که برای چه کاری می‌خواهید، تبلت بخرید؟

آیا شما به دنبال جایگزینی برای کامپیوتر خود هستید و یا یک دستگاه برای تماشای فیلم در مسافرت می‌خواهید داشته باشید؟

یا شما نیاز به متصل شدن به اینترنت را دارید؟

یا اینکه نیاز به یک صفحه کلید قابل جدا شدن دارید؟

نیازهای خاصی برای استفاده از تبلت وجود دارد، شما به چه دلیل به دنبال خرید تبلت هستید؟

یکی از مهمترین فاکتورهای هر فردی در راهنمای خرید تبلت میزان حافظه قابل ذخیره هر تبلت است که بتوانید به میزان دلخواه فیلم، موسیقی، بازی و کتاب و غیره در آن ذخیره و نگهداری کنید. داشتن فضا برای ذخیره این محتوا ضروری است.

برخی از تبلت‌ها دارای امکاناتی مانند کارت حافظه هستند، که می‌توانند اجازه افزایش حافظه را به شما بدهند و قابلیت ارتقای برنامه‌ها را داشته باشند.